sista minuten!
2010-12-08 / 17:38:12 / Allmänt

haha, jag har nyss bokat sista minuten biljett ner till Stockholm imorgon 200 riksdaler!
Jag har redan en biljett som jag bokat, kostade typ 100-150 och det tåget går 06:00, orkar inte ta det!
Kommer vara helt död av att kliva upp 5, orkar inte de, så nu kommer jag ta samma tåg som älsklingen!
SKÖNT.

Haha, kanske lite onödigt att lägga ut pengar sådär, men tyckte de var så billigt :P värt att åka 17:10 istället för 06:00

Idag har jag jobbat, och bakat pepparkakor med barnen!
Så supermysigt!
Jobbade till 16:30 är ganska trött och frusen, ska nog bada eller duscha,elleeer ? NOT! äckliga parasit.
Skönt att dom hittat det och vet var det kommer ifrån.

"Östersunds kommun har nu funnit en föroreningskälla i Odensala. Enligt polisen handlar det om ett flerfamiljhus på Odenskogsvägen."

Fan vad fresh!!
Fan vad jag ska duscha i stockholm.

Ne nu ska jag börja packa!

Hörs senare ikväll:)


En bild från i helgen.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: