Sista inlägget ?
2010-12-31 / 13:13:13 / Allmänt

Blir detta sista inlägget för år 2010?, kanskee, fårse om jag hinner slänga upp någon bild senare när jag och Therese har fixat oss, annars får ni se imorgon.

Nytt år och nya möjligheter.

Det första jag ska kämpa för nästa år, 2011 är ett heltidsjobb och skaffa en egen lägenhet!!!
Vet att mina förldrar hjälper och stöttar mig med ALLT oavsett vad jag vill.
Finns så mycket som jag vill göra men får aldrig tummen ur...........
Men som sagt är jag bara 20 och jag har många år på mig att göra det jag vill.

Jag har lagt Sthlm på hyllan eftersom jag inte hört något av chefen jag träffat 2 gånger, åkte till Enskede, åkte hem , åkte ner till Sthlm åkte till Sätra, gjorde ett test på 200 frågor som gick AS bra, träffa den riktiga chefen som var hur trevlig som helst där i Sätra, efter 1 vecka jag hade varit ringde en tjej angående testet jag gjorde, hon sa bara positiva saker och tyckte jag svarat hur bra som helst och hon visste att jag skulle få jobbet, har visat så J*VLA mycket hur mycket jag vill ha denna tjänst och hur båda cheferna sa hur mycket dom tyckte jag passa in där och att jag skulle få tjänsten men dom visste inte bara var dem skulle placera mig och dem sa även att dom skulle höra av sig efter bara några dagar efter jag hade varit där...

Just nu är bara ett svar jag väntar på......
Det är väl inte så svårt och ringa och ge ett besked tycker man.
Jag har gjort allt jag kunnat nu.

Jag går vidare med något annat nu i.a.f.

Vill bara säga att mitt 2010 har varit så himla GRYMT, har fått nya vänner och lärt mig massa nya och viktiga saker.
Kommer aldrig glömma sommaren 2010 då jag jobbade och slet mig igenom det värsta jobbet jag varit med om. Men det var samtidigt det bästa jag gjort, hade aldrig träffa Zeinab eller Sandra om jag inte tog jobbet på Mobacka.

Efter allt slit så var jag värd en hel veckas semester på Malta.

Ne 2011 ska bli ETT bra ÅR med bara positiva tankar.

PUSSPÅER och förlåt för en tråkig blogg, ni kanske kan ge förslag på vad ni vill att jag ska skriva mer här eller visa? kommentera gärna.

Vill också bara säga att jag har världens finaste pojkvän som betyder allt för mig, 2 år tillsammans nästa år och jag kan knappt fatta det själv. Min fina Mathias, du är mitt allt.

Innan jag skriver Gott Nytt År vill jag bara säga att jag har världens finaste vän som heter ThereseKempe som är världens bästa tjej, skulle aldrig klara mig utan henne. Jag hoppas och att vi förbli vänner FÖRALLTID. Men det har vi redan lovat varandra flera gånger.
Världens bästa tjej, ingen kan ta din plats Therese.
Min bästa vän<3

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA FINA!
HOPPAS NI FÅR EN FIN NYÅRSAFTON



Jag för PRECIS 1 år sen!!

2 Kommentarer
therese:

åh, vad söt du är vännen. så glad att jag har dig ska du veta! du är bäst. ikväll ska vi ha roligt! älskar dig bästa vän.

<3 <3



SKRIVET DEN: 2010-12-31 KL: 14:52:01
marielle:

Du är BÄST!

Så glad att du är du och att vi alltid har så kul tillsammans!

Ikväll ska vi fira in det nya året som ska bli Bäst!

älskar dig fina du<3



SKRIVET DEN: 2010-12-31 KL: 14:55:53 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: