segaste dagen!
2010-12-23 / 23:20:19 / Allmänt

Dem brukar säga att den 23e är världens segaste dag, jag är klar med alla julklappar, har städat, har bakat allt, har inte gjort nånting idag, jag och brorsan har bara legat och SLÖAT framför tvn idag, tittat på filmer och bara tagit det lungt.
Vill inte ens gå ut när det är -32 helt sjukt att det ska vara så kallt ute:(

Ska bli mysigt imorgon med Julafton, alltid så kul när man ser familjen öppnar det man köpt, det är det roligaste tycker jag!

Har i.a.f gjort Skumtomtefudge ikväll, gick superfort och väldigt lätt att göra!
Du smälter bara smör,socker, & grädde, sen stoppar du ner massa skumtomtar ungefär 20-25 stycken, sen rör du om tills dom smält helt, sen blandar du ner vitchoklad, sen häller du smeten i en form och låter det stelna, därefter så skär du upp i bitar!

Lätt som en plätt, och det blev hur GOTT som helst.
hihi


Var tvungen att ta en större kastrull efteråt, haha som ni ser så håller det på att svämma över!

:D

Snart ska jag lägga mig i sängen, imorgon blir en lång och mysig dag <3
Hoppas ni får en riktig fin JUL:) önskar alla en riktigt GOD JUL!

Lovar att ta mycket bilder imorgon också!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: