saknad.....
2010-12-17 / 22:45:19 / Allmänt

måste vara bland det värsta och jobbigaste som finns.
Saknaden, att sakna någon.......
Ligger här i min säng och saknar min älskling, har inte träffat varandra på hela veckan, sen i söndags då vi åkte tåg hem från Stockholm..
Är redan tårögd för att vi inte träffats något i veckan och att vi kanske inte kommer träffa varandra i helgen eftersom han är på Elgigaten i helgen och börjar tidigt och jobbar.

Jag längtar tills vi flyttar tillsammans och får ett eget hem..
Jag vill alltid vara tillsammans med dig Mathias, du är mitt allt, du har gjort mig så lycklig, du har gjort så mycket för mig och jag är så glad för allt du gett mig.
Det finns ingen person som har gett mig så mycket som du har, all kärlek som jag får från dig varje dag är det bästa, och att du ligger och viskar i mitt öra hur mycket du älskar mig och visar din kärlek för mig gör mig så lycklig.

Ne fan, kärleken är det bästa som finns.
tack gud för kärlek!

Nu ska jag ta mig ett "härligt" bad som består av parasiter som inte försvunnit ännu, men skiter i det nu eftersom det jävla parasiterna funnits i vårt vatten över flera veckor och ja jag är van nu.
Kunde lika gärna kommit för 1 år sen utan att vi vetat om det.

Så nu ska jag ta mig ett bad och ett glas rosé

Puss, jag älskar dig mathias <3





0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: