Östersund!
2010-12-12 / 15:46:49 / Allmänt

Hejsan!

Imorse gick jag och Mathias upp halv7, hyffsat trötta, eller jag som va mest trött.
Vårat tog mot Östersund gick kl 07:26, fick skjuss ner av Mathias snälla mormor!:)
Vi kollade på film på tåget, Bröderna Karlsson, sjukt bra och sjukt rolig film, den tycker jag ni ska se!
Sen kolla vi Shrek haha.

Kom hem 12:55 och mammsen kom och hämta mig, kom hem och packat upp allt, sen slå in julklappar som jag köpt i Sthlm.
Ikväll kommer Therese hit! :)

Har iaf haft en underbar helg med mitt hjärta, är så glad att vi är tillsammans och att vårat förhållande funkar så bra, och att det blivit så himla bra, allt känns så himla skönt!
Blir ännu mera gladare när Mathias gör massa fina saker åt mig, du är verkligen underbar älskling, glöm aldrig det!
Har nog aldrig varit såhär kär, min första riktiga kärlek och mitt första längsta förhållande, visst är det härligt att vara kär?, i April 2011 har vi varit tillsammans i 2 år <3


Lite Julklapppar som jag slagit in, men är dock inte klar ännu!
Har inte ens köpt till Mathias, åh blir galen, känns som han har allt..... så svårt att köpa till killar.

1 Kommentarer
lina:

vad gör du?:)



SKRIVET DEN: 2010-12-12 KL: 21:45:23 URL: http://angelinasliiife.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: