New dress
2010-12-15 / 18:32:28 / Allmänt

Blev en annan klänning jag beställde, tycker den e jättesöt, men frågan är hur den sitter på mig.
Aja om jag inte trivs i den så är det bara att skicka tillbaka den!

Men jag hoppas den andra klänningen kommer in så jag kan beställa den, annars ska jag kolla på stan!

Skulle baka pepparkakor ikväll, vilket jag ska göra,
sen skulle jag åka och köpa olika kristyr för att dekorera men då sa min mor att hon kunde göra det påväg hem från jobbet.
AH jättebra att hon köpt kristyr....... Köpt Gelé istället? det dekorerar man med på tårtor bara, USCH.............
haha aja, imorgon får jag köpa istället. Mamma har nog världens dåligaste syn tror jag ;)

Här är klänningen jag köpte!


Jag tycker den e jättesöt.

2 Kommentarer
Lisa:

haha what, visste inte ens att man kunde köpa kristyr :D skitenkelt att göra själv ju! äggvita, florsocker o några droppar citron bara!



SKRIVET DEN: 2010-12-16 KL: 19:20:21
Lisa:

fina klänningar förresten!!



SKRIVET DEN: 2010-12-16 KL: 19:21:00



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: