måndag & besök:D!
2010-12-20 / 22:49:13 / Allmänt

Hallå!

Idag har jag jobbat, gick jättebra!
Sen har min käre broder kommit hem idag, var så roligt att se honom, har trots allt inte sett honom sen jag var på Malta i sommar!
Så har inte bloggat något idag eftersom jag ville vara lite social ikväll och umgås!
Imorgon jobbar jag bara 7:45-12:15 skulle fått jobba lite längre, men jag har massa annat att göra så jag tackade nej för första gången!!
Men så är det, man måste ju få säga någongång att man inte kan, man har ju ett liv:)!
Ska åka på stan med mamma och fixa några saker osv.

Sen ska vi ut och äta för Christian fyller 26 år imorgon!:)
och så fyller min fina vän Zeinab 25!

Kanske hinner uppdatera något imorgon!

Har även färgat håret ikväll och det blev jättebra, tog som vanligt färgen " Chokladbrun" love it!

Nu ska jag sova, är supertrött, ska upp halv 7 imorgon och sjunga för bror! hihi

pusspåer

1 Kommentarer
Anonym:

okej :) Http://sofiahellbom.bubbleroom.se



SKRIVET DEN: 2010-12-20 KL: 23:10:13



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: