Lucia!
2010-12-13 / 20:01:24 / Allmänt

Luciaa idag, så fint det är när man får höra dem sjunga så fint på tv och när man ser dem på stan!
Snart börjar ung & bortskämd, ett måste att se, jag har följt det sen det börja!

Idag fyller min vän Elin år och min kusins fru Lotta!
Så grattis till Er:)


Fick min Halebop räkning idag och blev superGLAD, hur kan man blir glad när man får räkningar tänker ni?
men denna gång betalar jag ingenting 137:- ...... trodde inte mina ögon först, brukar ligga på över 300!

Ne idag har det varit en himla bra dag!!

Nu börjar det!

2 Kommentarer
Linnea:

Tjabbba Majje!



Jag har en ny blogg :)))

http://liinneaschoice.wordpress.com/



SKRIVET DEN: 2010-12-14 KL: 02:02:57 URL: http://linneaschoice.wordpress.com
Lisa:

skaffa telia max 25 istället, mycket billigare och bättre än halebop då du ringer gratis till alla mobiler inom telia, dvs även dom som har halebop. plus att man får 6000 gratis sms i månaden



SKRIVET DEN: 2010-12-14 KL: 22:50:35



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: