less....
2010-12-29 / 15:09:32 / Allmänt

sjukt less på att jag inte får min klänningen!
var in idag på posten vid ica kvantum och lämna fram avi;n och då säger han, ja nu har jag nyss fått en hel vagn här med massa paket, har du tid att vänta.

Jag väntade och han letade och letade men hittade inte mitt paket, och det stod att det skulle komma idag, även han tyckte de var konstigt, sen säger han att dem i Ånge som sorterar ut all post glömt att lasta på just MITT paket.
Så nu ligger min klänning i Ånge och om jag inte får den imorgon vad fan ska jag ha på mig då, jävla skit POST.

Deras fel:( fyfan vad arg jag är.

Var annars till Skopunkten, för att titta på några nya skor, hittade inga som jag fastnade för eller jo jag hittade men dem var inte på REAn och jag har shoppat så mycket nu så nu måste jag ta det lite lungt.
Det enda jag köpte var dricka till Nyår!

Om någon timme ska jag gå till Therese och sola, sen ska jag åka till älsklingen, fårse om det blir någon bio, går inte så bra filmer, får se vad vi hittar på!


1 år på fredag då jag och brudarna var uppe i Blåsjön och fira Nyår, haha fyfan det var lite speciellt men riktigt roligt hade jag :)!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: