Julkalendern!
2010-12-01 / 20:31:01 / Allmänt

Småtittade på Julkalendern förut, alltsåååå kan dom göra något som handlar om julen och typ inte någon gris eller något skit.. Man ska ju få Julkänsla:)

Var verkligen SÅ bra när jag var mindre.
Eller håller ni inte med mig.
Mina favoriter var Mysteriet på Greveholm,När karusellerna sover, Pelle Svanslös, Julens Hjältar Dieselråttor och sjömansmöss och Kaspar i Nudådalen.
Ååh så bra !!

Kolla vad underbart bra !!:D Har dom flesta och bästa julkalendrar nerbränt på DVD men annars kan man se alla avsnitt på youtube, as bra :D












Vilka var era favoriter:D?

2 Kommentarer
Anneli:

Jag har inte sett kalendern ännu men det blir väl.

Jag tyckter du hade bra val av julkalendrar. Själv tyckte jag om Teskedsgumman och Albert& Herbert och Mumindalen.

Undrar just om det är åldern som gör att vi gillade andra kalendrar vi sett bättre än dagens.

Ha det



SKRIVET DEN: 2010-12-01 KL: 20:40:15
Anonym:

såg hela Kaspar i Nudådalen igår och idag, asbra :D



SKRIVET DEN: 2010-12-02 KL: 21:15:13



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: