FREDAG!
2010-12-17 / 18:01:34 / Allmänt

Åh så härligt det är med helg <3
helt underbart!
Slutade 13:30 idag, och tog en hel jävla halvtimme innan jag var hemma, snöstorm? eh ja.
plus att jag hade cykeln så gick absolut INTE att cykla hem.
När jag väl kom hem bytte jag om, sen tog jag bussen till stan, gick på stan med Sandra, och gick på wedan och fika, en morotskaka och en chailatte blev det. mmmh :)

Riktigt mysigt var det, sen har vi köpt biljetter till Juldagen, blev olearys, det stod mellan olearys och marité, men marité är trångt, jobbigt och alla ska dit som man vet om i stan, roligare att träffa massa annat folk och kanske lite äldre:) alltid kul!
så jag och Sandra ska på olearys! wiihoo, kommer bli en riktigt bra kväll!

Ikväll ska jag bara ta det lungt, mysa framför tv;n, kommer bli en lugn helg. Så skönt!
Har fått min avi för att hämta ut min klänning jag beställde från Nelly, den rosa som jag la ut!
Om den inte passar skickar jag tillbaka den direkt.
I veckan kommer nog den andra som jag beställde!


Såhär ser jag ut idag :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: