EN STÖRD JUL!
2010-12-02 / 20:18:40 / Allmänt

Kom nyss hem från föreställningen!

Alltså jag vet inte ens vad jag ska skriva, helt jävla MÅLLÖS!
Fyfan så duktiga dom här människorna är.
Det första är att dom kommer in och sjunger "Tomtegubbar slår i glasen" och jag får genast tårar i ögonen, dom ser så glada ut och lyckliga ut på scenen, sen sjunger dom massa andra fina julsånger och teater imellan.

Alltså jag kan inte förstå hur vissa människor kan egentligen kalla dom här människorna för dumma i huvudet och cp osv. Det är dom inte. Dom är fan snarare bättre än oss och så himla smarta.
Ni har väl sett " Elvis i glada Hudik" ja ni kanske fattar vad jag menar.

Det här var det bästa jag har varit på länge.
Fick verkligen tårar i ögonen när varje person gick upp och läste en dikt som dom skrivit själv, och en tjej hade skrivit åt sin mamma som dog för 2 år sen, och jag grät, det var SÅ FINT!

SÅ underbara människor, skulle lätt kunna jobba med dem här människorna!!
En stor elogé till dom som har Downs syndrom!!!

För Er som bor i Östersund så tycker jag att ni ska se detta i helgen om ni har tid och ingenting för er.

LÄNSKULTUREN Östersund
Torsdag 2 dec kl 19.00
Fredag 3 dec kl 16. 00 med julig After Work fr kl 15.00
Lördag 4 dec kl 16.00
Entré: 70 kr + förköpsavgifter
Förköp: CityShop 063-16 16 60 el Ticnet.se
Ev. resterande biljetter säljs vid dörren.

Värt varenda liten KRONA!!!!!!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: