Bodaborg!
2010-12-29 / 22:06:13 / Allmänt

Hallå!
Åkte in till stan kl 18 ikväll och sen hoppade jag av innan stan och gick till Bodaborg, tjejerna mot killarna!
och vi tjejer vann över killarna, VIKTIGT!!
Var jätteroligt i.a.f sist jag var på bodaborg tror jag att det var när jag gick lågstadiet.

Men det var en jätterolig kväll!
Snart ska vi väl mysa ner oss i sängen,kanske titta någon film,imorgon jobbar älsklingen på elgiganten och jag ska hem sen mysa med Therese, sola & fixa naglarna.

Imorse åkte min storebror hem till Malta:(
lite trist, men jätteglad att han kom hem och fira jul med oss, och nu är storasyster i Sthlm för att fira nyår med vänner där, känns lite konstigt att inte träffa henne när hon ändå är i Sverige:(
Ha en mysig kväll!
Detta är en bana som vi gjorde och klarade;)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: