Bakat!
2010-12-07 / 20:16:59 / Allmänt

Har nyss bakat , morot-kanelmuffins:D!
Jag älskar att baka, tycker det är roligare än att äta det faktiskt!
Supermysigt.
Jag bakar nu också mest för att vi ska få fin besök snart och då vill jag bjuda på massa gott till Jul !:D

Förra veckan bakade jag kakor med krossad mandel på.
och ikväll muffins
ska hinna med att baka knäck och pepparkakor vilket är ett MÅSTE till julen!
Sen har jag hittat massa julrecept på internet, jag ska testa på att baka Skumtomtefudge och sist men inte minst Saffranskladdkaka med vit choklad!
Älskar som sagt att baka, inget ska ätas fram till jul, okej, hoppas ni läser detta Mor & Far!!!

Man måste ha lite gott till Jul trots allt.
Januari 2011 ska jag skriva in mig på ett gym och träna träna träna!

Väntar just nu på ett besked från Stockholm som jag ska få till veckan. Håll tummarna för mig nu:)





0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: