9/12
2010-12-09 / 11:59:03 / Allmänt

Hej!:)

Idag vaknade jag 10:30, skönt att sova ut, när man gått upp så tidigt dom senaste dagarna.
Sen hade jag varit helt död om jag skulle ta 6 tåget imorse, har varit tvungen att kliva upp 5 isåfall. åh gud vad jobbigt! haha

Har packat färdigt allt, har inte packat så mycket, och jag ska försöka inhandla lite julklappar nere i Stockholm så jag slipper göra allt här i stan.
Snart kommer therese förbi en sväng, hon ska lämna lite pengar till mig, ska handla lite saker åt henne.

Sen åker jag till älsklingen, och sen tar vi tåget mot Sthlm kl 17:10 !
nice:)

Igårkväll började jag göra egna mallar till ett pepparkakshus, har aldrig gjort ett eget så ska försöka med det i år!
Det blev jättebra, när jag kommer hem från Sthlm ska jag dekorera och limma ihop det, vill att det ska bli snyggt:P

Kanske uppdaterar något senare!


sugen på sommar:D?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: