9 dagar!
2010-12-15 / 14:36:10 / Allmänt

kvar till Julafton, som man får höra varje dag av barnen, fan vad lyckliga dem är att det snart är Julafton! haha:)
Har som sagt jobbat idag, och slutade tidigt också, skönt!
imorgon ska jag jobba och sen ska jag gå iväg med några barn till en annan förskola där dem ska ha Teater, "mamma mu och kråkans jul" haha kan bli jätte roligt :D

Snart redan helg också, sjukt vad veckorna går fort nu alltså.
På fredag ska jag träffa Sandra, jag hoppas det iaf:)
På lördag ska jag umgås med Therese hela dagen och kvällen, vi ska ha mys-spahemma kväll!
Jag ska nog färga håret vilket behövs, fixa manikyrnaglar, vi ska köpa något kit och göra gelenaglar! NICE:D
och massa annat!

Kommer bli en väldigt lugn och skön helg, det behövs verkligen!
Så otorligt skönt att alla mina julklappar är klara och inslagna och ligger här på mitt rum, så skönt känns det.
:D


Underbar bild om ni frågar mig, min bror som är på bilden också!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: