4e advent!
2010-12-19 / 12:46:49 / Allmänt

Idag är det fjärde advent!
Gud vad fort det gått, när man var liten tyckte man hela december gick så otroligt segt, och nu springer bara dagarna iväg. Jobbigt att det är så.

Idag ska jag och mamma åka ut och handla lite för tårtbak osv.
Någon som fyller år på tisdag;)
Sen kl 16 ska vi hämta upp älsklingen på elgiganten sen ska vi åka hem till mig och mysa, en hel vecka sen vi träffa varandra.

Igårkväll var jag med Therese, vi kollade film och bara tog det lungt, pratade om Nyår osv, kommer nog bli jättetrevligt!

och ikväll ska jag nog färga håret mörkare, min utväxt ser inte OKEJ ut, ser ut som jag är gråhårig......... nä men jag är ljusblond och jag är jätte ljus i hårbotten så ser förjävligt ut.

Ne nu ska vi åka och handla!
Hoppas ni får en härlig söndag!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: