4 dagar...
2010-12-28 / 20:28:37 / Allmänt

kvar till nyårsafton!
Har varit en sväng på stan idag, köpte försenad julklapp till syrran som jag ska skicka ner till Sthlm, hennes polare, så hon hinner få den när hon är där nere.

Sen köpte jag ett par örhängen som jag ska ha på nyår och ett nagelkit som jag och Therese delade på, kommer nog bli riktigt snyggt;)

Just nu ligger jag och älsklingen i sängen, vi ska bara mysa och se Pirates 3an som går kl 21, ska bli spännande att se 4an på bio.
Imorgon ska jag och therese sola sen ska jag och älsklingen gå på bio, inte bestämt ännu vad vi ska se.
På torsdag ska vi åka och handla inför nyårsafton det vi ska äta, sen ska vi fixa naglarna, hoppas hoppas det blir snyggt!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: