3/12
2010-12-03 / 12:03:39 / Allmänt

Hallå :)

idag är det 3e december, och fredag!
helt underbart men inte lika underbart att vakna upp och känna att man knappt ha någon röst. haha,
jaja jag blir nog frisk, finns ju värre saker;)

Sitter och dricker en kopp te.
Idag ska jag ta det lungt, får se vad jag hittar på, -20 ute säkert så ut vill jag inte :D
Ikväll ska vi äta fondue, sen ska jag ta bussen in till stan, ska mysa med älskling ikväll, sen ska vi gå på bio 21:15, vi ska se Devil, hört att den är vidrig, sen när jag läser på Linnéas blogg om filmen, så blir det ännu bättre............................... not, jag brukar oftast aldrig se skräckfilmer på bio för jag tycker inte om det.
Får se hur detta går, står att denna film är en thriller/skräck.

Vi hörs senare!:D


En bild från när jag & älsklingen var ut och åt på resturang i Stockholm:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: