3 dagar kvar...
2010-12-22 / 11:53:40 / Allmänt

3 dagar kvar till Julafton, myysigt :)

Glömde berätta igår hur vi fira bror, vi gick upp och sjöng halv 7 för honom, ha ha, eftersom både jag mamma och pappa började tidigt, men han ville vi skulle komma in och sjunga och äta världens godaste tårta Mamma gjorde ska lägga ut recept och en bild på den så får ni se!!!!
Han fick lite presenter och var jättenöjd över det han fick:)

Sen fick han bestämma vad vi skulle äta för någon middag, vi tänkte först åka äta på Kina resturang, men det han mest längtade efter var en svensk PIZZA haha, så vi beställade hem pizza!

Ligger fortfarande i sängen och har inte tagit mig upp, otorligt skönt än då!
Men ska ta och äta lite snart, såg att det var -30 imorse här,hallå är det möjligt?????
sjukt .........

Idag ska jag lämna byta julklapp med älsklingen och therese.
sen ska jag bara ta det lungt, så skönt att va ledig :D!

pusspåer


Gjorde My Year in Photos på facebook, och dem här bilderna blev det, den väljer själv ut bilderna, så det är inte jag som valt någon bild, tyckte det blev riktigt bra bilder på mitt år 2010. haha pepparkakshuset kanske inte var så kul att ha med men men ;)

Har fått två nya riktiga bra vänner, Sandra och Zeinab <3
Påsken 2010
Vårforum 2010
Flyktingloppet 2010
Jens & Robin blev pappa <3:)
Malta 2010 med Malin
Älsklingens student 2010
Stockholm 2010
Alla grymma fester 2010

och allt annat som hänt under 2010, mycket bra år :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: