2a advent!
2010-12-05 / 13:47:07 / Allmänt

Hallå.

Hade en SUPER bra kväll igår, så god middag, vi blev bjuden på 3-rätters middag, åh så gott allt var!
God mat och väldigt god dryck.
Jag och therese åkte in till krogen, så våra pappor var snäll och bjöd oss på taxi in till stan haha!
Åkte hem med nattbussen 02:30
var hemma ungefär 3, tar typ 1 år och åka innan man är hemma.
Sov hos Therese inatt.

Har nyss duschat och nu gör jag ingenting.
Kanske ska åka till Jens & Jessica idag och hälsa på.
annars ska jag nog börja med mitt pepparkakshus tror jag:D!

Imorgon ska jag jobba 7:45 - 12:30 kan bli till 16:45 också.

Idag är det 2a advent också!:)
bilder från igår kanske kommer upp senare idag!

1 Kommentarer
Nina:

Hejsvejs! Ljusen och fatet jag köpt på IXO House och siffrorna på Indiska :o)



SKRIVET DEN: 2010-12-06 KL: 21:14:08 URL: http://ninast.webblogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: