1a december!
2010-12-01 / 16:30:21 / Allmänt

Heej:)

Ny månad och det är 1a december, mysigt!
Har jobbat idag, alltid lika kul, har även adventskalander nu också, så alla barnen är så uppspelta och vill öppna allt på samma gång! haha :)
Eftersom det var så mycket barn som va sjuka idag också, blev det ganska lite barn, jag gjorde lite saker som skulle fixas, blir så rastlös när jag inte har något och göra och särskilt när det är typ 5 barn.
Så fick göra lite saker som skulle fixas!

Imorgon ska jag jobba också :) 7:45 - 16
och på fredag med men bara halvdag!
Skönt att man jobbat klart denna vecka snart då!

Tänkte vila nu, har så himla ont i halsen.
Älsklingen sov hos mig också, supermys hade vi. <3


Våran fina gran förra julen, fin va??:D tog kortet innan vi satt dit stjärnan nu märker jag! haha

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: