1 dag kvar:)
2010-12-23 / 11:12:40 / Allmänt

1 dag kvar bara, kan inte riktigt förstå att det är Julafton redan igen imorgon?
allt går så fort!

Igår var jag hemma och tog det lungt, eller jag lagade maten, det blev kokt potatis och jag skalade alla till och med, sen broccoligratäng med kassler och majs i!
Efter det så gick jag till therese -30 fyfan trodde mitt huvud skulle sprängas, så kallt!
Bytte julklapp, sen åkte vi upp till Torvalla C och solade, så himla skönt var det.

Sen klädde jag granen och jag tyckte den blev jättefin!:)
Idag ska jag städa lite här hemma, dammsuga osv. Då blir nog mamma glad:)





hihi mysiga tomtar va :D?

Nu ska jag ta mig upp från sängen och ta mig en dusch!
puss:)

2 Kommentarer
Moa ♥ - FUCKINGPOSERS:

Mums på maten :D



SKRIVET DEN: 2010-12-23 KL: 16:39:57 URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Moa ♥ - FUCKINGPOSERS:

Förstår de :) åh tack ska du ha!



SKRIVET DEN: 2010-12-23 KL: 17:07:43 URL: http://FUCKINGPOSERS.SE



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: