-7!!
2010-12-07 / 13:21:11 / Allmänt

Fattar ni??? det är VARMT nu, -7 bara, så jäävla skönt att vara ute då,
gick hem från jobbet också.
Har varit så less på kylan när det varit över 20 minus...
Men idag är det bara -7 så himla skönt!

Slutade tidigt idag, skönt!
Håller på och tvättar upp massa kläder nu, imorgon måste jag börja packa så seg som jag brukar vara.
På torsdag åker jag & älskling till Sthlm, jag hoppas han är frisk tills dess.

Jobbar imorgon 7:45-16:30, ska vara på en avdelning på förmiddagen, sen byta till en annan avdelning på eftermiddan, haha, kul att jag bli omflyttad hela tiden i huset :D
Men det är kul att variera lite också.

Hoppas ni mår bra, jag mår superbra!

Tänkte bjuda på 3 bilder som jag tog när jag gick hem nu idag!




VACKERT VA :D?

1 Kommentarer
Anneli:

Fina vinterbilder.

I morse var det -19 när jag kom till Odensala på jobbet. Känns riktigt skönt om det kunde hålla sig under -10 framöver.



Må så gott



SKRIVET DEN: 2010-12-07 KL: 18:38:29



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: