-27
2010-12-21 / 13:12:41 / Allmänt

OKEJ? , ni där nere i södra Sverige ska fan inte klaga på kylan ni har,
idag har vi jävla -27 det är fan helt sjukt,
Gick hem från jobbet och jag trodde mina ögonfransar skulle frysa fast och mitt hår var vitt och is, mitt ansikte var som IS, jag dog nästan, tur man har världens bästa jacka som tål -30 och täckbyxor och skoterskorna!

Hatar att frysa. fan det värsta som finns!
Har varit en otroligt lugn förmiddag idag, imorse gick 5åringarna till kyrkan för att se Julspel så jag fick stanna kvar med några barn själv. Gick superbra.
Tomten stod utanför fönstret och knacka på fönstret, ni skulle sett barnen, haha åh herregud!

Så lyckliga av att se tomten och vissa lite rädd, men så otroligt kul att se, man minns själv när man va liten och prata om tomten hela tiden!

Slutade tidigt idag och sa God Jul och Gott Nytt år till allihopa och dem vill att jag ska va kvar och jobba hos dem:)hehe

Skönt att få vara lite ledig nu under jul & nyår!:D


Ungefär såhär såg jag ut!
Bild tagen från förra vintern.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: