Uppsala!
2010-08-30 / 20:31:22 / Allmänt

tjeeena snyggingar!

Hoppas ni mår bra, det gör jag,fast fortfarande förkyld!
Kom till Uppsala igår vid 22 sen kom Malin och mötte mig :)
Åkte hem till henne, sen la vi oss ganska tidigt, klev upp tidigt och drog ner på stan, Malin var på af och lämna massa papper, sen gick vi och åt på Kina resturang lunch buffé jag malin och hennes kompis, MYSIGT:)
Gick sedan på swedbank så jag fixade en ny dosa, 250 jävla spänn, orka när jag vet att min ligger hemma någonstans. Slarvart bort den helt, så jävla klantig är jag!

Men hittade ingenting på stan, kanske för att vi inte gick så länge, sen ska ner på onsdag och då vill jag hitta ett par nya skor och något annat :)

Just nu ligger jag och Malin och tittar på fångarna på fortet, har även skickat iväg massa cv, sökt jobb i Sthlm :)

Ne nu orkar jag inte skriva mera.

Vi hörs :)

jag saknar min fina kille mest:)

pusssss


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: