tröttare.
2010-08-03 / 23:20:41 / Allmänt

Hallå snyggingar!

Galet vad trött jag är, jobbade kväll också, var fullt upp hela tiden, kändes som tiden bara rann iväg.
Tänk att nästa torsdag är min sista dag, jag slutar 13:30 också, fattar ni vad glad och lycklig jag kommer vara sen?.. Ni fattar nog inte de:D
Sen får jag äntligen jobba med det jag älskar, barn och allt annat roligt.
Ålderdomshem är som sagt ingenting för mig nu när jag jobbat hyffsat länge så känner jag att det är fan inte min grej, men sjukt stolt över mig själv som klarat av hela sommaren, trodde jag inte om mig själv.

Imorgon börjar jag 07:00 - 15:45, ska sen ner till älskling , äta middag och sen sova där!
Är ledig på torsdag, sen jobba jag fre,lör,sön, fiiifan... kommer va helt paj.

Är iaf hemma själv, i måndags åkte mamma och pappa ner till Tierp, men älskling sov hos mig igår också, men nu är jag helt själv igen, tills lör-söndag,..

Ne nu ska jag snart sova, bara titta lite på SATC som går på tv :D

Godnatt=)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: