slappdag!
2010-08-31 / 22:02:28 / Allmänt

hahah, detta har nog varit den slappaste dagen iaf!
Jag & Malin har bara varit hemma och typ inte gjort ett skit.
Jo vi var på ett fik som inte ligger så långt ifrån här och fikade, jag tog en Latte och någon bakelse, inte så good..

Ja mer än det har vi typ inte gjort idag, jo vi gick och solade solarium ikväll, sen låg vi och tittade på fångarna på fortet:)!

Ska om en stund sova, för imorgon ska vi på stan, sen till Gränby C, ska bli nice:)
Sen ska vi nog kanske luncha med Linnea också!

På söndag drar jag till Sthlm till min kusin Fredrik som bor i Jakobsberg, åker hem på fredag med tåget, har redan sökt massa jobb i Sthlm och mera ska det sökas!
Bara att hålla tummarna:)

Saknar min älskling också..

ne alla snyggingar, vi hörs imorgon :)

Puss


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: