Packlista!
2010-08-08 / 21:05:09 / Allmänt

Haha, jag har redan börjat skriva min packlista, ska fan inte ha med mig för mycket denna gång, har alltid det!
Tänkte börja packa på torsdag, slutar 13:30 då också:)

Tänkte bara säga att jag är sjukt sugen på att köpa Xperian Mini, med eller utan tangentbord har jag inte bestämt ännu, jag smsar sjukt mycket och är inne på internet så kanske vore bäst med tangentbord?, eller vad tror ni? eller vänta ni kommenterar aldrig:D Men ni som har den nya Xperian kan gärna kommentera och skriva vad ni tror som passar bäst..
Tänkte kanske köpa den slutet på denna månad när jag kommer hem från Malta, men inte riktigt bestämt mig ännu.

Funderar på att dra ut och springa/powerwalka i Eljuspåret imorgon, fårse dock vilken tid jag vaknar, ska in till stan vid 1 tiden och sen ska jag och älsklingen gå ut till Frösön till Robin o Jossan!


6 Kommentarer
liselotte:

jag har tangentbord på min telefon, jag älskar det! så enkelt kram lise



SKRIVET DEN: 2010-08-09 KL: 13:02:09
sandra g:

hahaha jag fick min mini pro förra veckan :D asbra är den!



SKRIVET DEN: 2010-08-09 KL: 16:27:55
Katarina:

jag är också galet sugen på att köpa den. men tvekar över att det är sämst batteritid på den. så fundera på det innan :) annars ska det vara en underbar telefon!



SKRIVET DEN: 2010-08-09 KL: 16:51:08
marielle:

Åh tack för era svar!! Jag tror jag kör på den med tangentbord ;)



SKRIVET DEN: 2010-08-10 KL: 11:57:38 URL: http://mariellesanna.blogg.se/
sandra g:

det är inte sämre batteritid än i någon annan touch-telefon :) iphone har sämst! jag laddar min varannan dag, ibland varje.. beror på hur mycket jag använder den, dock är den färdigladdad på mindre än en timme :)



SKRIVET DEN: 2010-08-10 KL: 14:56:44
linnea:

Tja majje! du skaa ju fråga mig! jag jobbar med skiten ;) mini pro ska du lätt ha, men tanke på att du kan skita i att he ut tangentbordet om du vill och köra med bara touchen.



skitbra telefon! det ända den har fått kritik för är batteritiden men så är det med touchlurar.



pusss på dig!



SKRIVET DEN: 2010-08-12 KL: 14:44:42 URL: http://linneaschoice.wordpress.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: