Packar!
2010-08-13 / 16:50:04 / Allmänt

Hejsan:)

Gick upp 7 imorse för att fira mammsen på sängen, hon fick en mp3 av mig eftersom hon sagt att hon ville ha en, men det var längesen, så hon blev jätteglad! Sen fick hon en digitalkamera som hon önskat :)!
Världens godaste jordgubbstårta som pappa hade gjort också.

Efter det gick jag och la mig i sängen var så trött, kom hem halv 12 igår från bion, såg Eclipse, fyfan vad BRA, älskar twilight filmerna.:)
Vaknade vid 12 tiden, åt frulle och sen väntade på att Therese skulle vakna, drog upp till Torvalla Centrum och solade.
När jag kom hem började jag och packa, har packat riktigt jävla bra!! Nu är det bara smycken och smink som ska ner.

Nu ska jag hoppa i duschen, om en timme ska vi ner på stan och äta på resturang, jag mamma & pappa.

Grattis världens bästa mamma på din 49 års-dag:)

vi hörs sen :)

Pusss


längtar efter att få ligga på en strand och sola och bada i havet :D!!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: