Måndag !
2010-08-09 / 12:34:46 / Allmänt

Jaha alla läsare då var det en ny vecka, känns så jävla underbart ska ni veta!!
Har längtat efter denna vecka i fan månader och dagar..
Har ringt och ändrat tandläkar tid, skulle dit på fredag och titta till tänderna, men orka inte punga ut flera hundra nu när jag ska dra till Malta, så fick en ny tid när jag kommer hem.

Sen ringde jag till förskolan jag jobbade på nyss, gud vad glad dom blev att jag ringde!!
Så sa dom det är Marielle, då hörde man alla barnen är det marielleee?? helt till sig :D
haha, åh vad jag saknar dom, sa att jag var tillgänglig vecka 34 att hoppa in och jobba sen dra jag till Uppsala/Stockholm där på söndag. Skulle vara kul om dom ringde mig. Jag hoppas det haha:)

Ska om en stund ta bussen in till stan, men älskling svara in, tror han ligger och sover, haha sömntutan.
Men ska dra till Robin&Jossan vid 2-3 tiden :)

Vi hörs senare ikväll, uppdaterar när jag är hos Mathias!

Pusshej:)


Snart får vi vara tillsammans alla syskon, wiie:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: