Lille sötisen:)
2010-08-09 / 18:35:45 / Allmänt

Hallå!

Idag fick jag träffa Robin och Josefins finaste lille bebis Cornelis, 15 dagar gammal, så himla liten och fin!
Jag blir verkligen avis, jag vill också ha en liten bebis,gud så underbart:)
Men när jag och Jens kom dit bjöds det på tårta och kaffe,sen fick Robin & Jossan present som var från mig & mathias, en söt liten pyjamas som det var mumin på,skitsöt:)!

Är hos Mathias nu iaf, ska bara ta det lungt, det spöregnar ute också,alltså ni fattar inte vad skönt det ska bli att få komma iväg till värmen nu och bada!! Så sköönt.
Imorgon ska jag till stan , köpa lite saker inför resan, sen present till mammsen som fyller år på fredag, och sen fika med Jens :) Ska bli trevligt.

Ska färga mitt hår imorgon kväll också.

Här kommer bilder från idag, på världens sötaste Cornelis:)






Visst är han fin, ååååh jag vill också :')

2 Kommentarer
emma:

Hej!:) Jag har gett dig en blogg award, gå in på min blogg för att se vad det innebär!



SKRIVET DEN: 2010-08-09 KL: 21:40:02 URL: http://saema.blogg.se/
Slajmon:

även att på sista bilden så ser han ut som robin brukar göra :P haha



SKRIVET DEN: 2010-08-10 KL: 17:27:44



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: