Just a dream!
2010-08-24 / 13:03:07 / Allmänt

Diggar Nellys nya låt " Just a dream" sjuuukt skön:)

Har iaf varit till tandläkaren imorse, hade en jätte trevlig och ung tjej hon höll på att utbilda sig, så himla trevlig och snäll var hon, älskar trevliga människor!!
Fick betala 715:- tycks? haha fyfan.. hade iaf inga hål som tur va pju!

Åkte hem och sov en timme till, .. och vill ni veta vad jag gjort :D??????????
Har beställt Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro Black !!
Sen Halbop abonnemang för 149:- i månaden ! " Surfplus i 12 månader.
Är sjukt glad att jag beställt ny mobil nu, går fan snart inte att messa med min, knapparna är helt paj. Inte okej!!

Har en hel hög med tvätt att ta reda på idag, sjukt dåligt väder ute. SPÖ regnar verkligen.
Plus att jag blivit sjukt förkyld, och Malin hade feber inatt.. men inte så konstigt att vi blivit sjuk när vi kommit från 40 graders värme till typ 12 grader ? ..

Aja sånt får man väl ta.
Ska iaf bara ta det lungt idag.

Hoppas ni får en bra dag.

Puss!


MIN SNART :D:D!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: