Jobb!!
2010-08-06 / 12:32:32 / Allmänt

Hej !!

Igår var jag med Therese, drog till henne vid 18 , hon bjöd på middag, tacos blev det, jättegott:)
Sen drog vi hem till mig och titta på SATC och snacka , hon sov även här..
Nu har hon dragit hem, och jag ska ta bussen om ungefär en timme..
jag har nog aldrig känt mig såhär opepp på jobb, hur fan ska jag klara av en hel helg, jag hatar detta. SUGER..
Men jag ska inte klaga har inte mycket kvar nu:)

Om en vecka kommer jag vara världens lyckligaste för att jag slutat :)
Ska bli sååå skönt att få mer tid till vänner och killen och åka iväg utomlands!

Kommer vara hemma runt 22 ikväll sen är det bara lägga sig för jag ska upp 05:30 imorgon...

Ne vi hörs :)

Hoppas ni får en grym dag!

puss!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: