hemma!
2010-08-23 / 16:26:23 / Allmänt

Hallå!

Kom hem imorse med tåget som var framme 7.. sjukt trött, sov nästan ingenting på tåget eftersom det var svinkallt. Fyfan vad ja frös.
Åkte från uppsala 00:45, så var hos Malin hela kvällen där.
Har haft en underbar vecka med dig gumman, på söndag ses vi igen.
Skulle lätt kunna åka ner nästa sommar igen! Vädret har varit bra hela veckan typ över 40 grader och svin varmt i havet.
Håller på tvättar all min tvätt eftersom det luktar skit om alla kläder.

Ska inte göra nånting idag ska bara slappa och ta det lungt, är sjukt förkyld också, jättejobbigt, om jag blir värre drar jag inte till tandläkaren imorgon, ska dit 07:50.. kul va. näää!

Men men allt har varit hur nice som helst på Malta:D!

Nu ska jag gå upp och bada!

Puss:)




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: