Hämta ut mobil idag!
2010-08-26 / 11:12:29 / Allmänt

Halloj:)

Sorry för att jag inte uppdaterat igår men har helt enkelt inte orkat!
Var på stan med Mathias, sen åt jag middag hos honom, åkte hem till mig och sov här :)mysigt!
Så ville inte sitta så mycket vid datorn, ville bara vara med Mathias eftersom det känns som de var längesen!
Snart ska vi äta frulle sen ska vi hämta ut min nya älsklingsmobil:D!
Sen ska jag sova hos mathias inatt, jag ska fixa mitt CV & Personliga brev och imorgon ska jag till AF och snacka med en som ska hjälpa mig allt annat!

Imorgon efter AF ska jag på stan med Sandra, vi ska shoppa lite sen blir det utgång:)
hittade jättemycket fint igår, mysiga koftor på gina, men måste hitta någon snygg partyoutfit tills imorgon!
LÖN IMORGON om någon ville veta det!

ne nu ska vi äta mysfrukost:)

pusspåer!


Ny bild på mig från igår :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: