Dagens shopping!
2010-08-10 / 16:48:06 / Allmänt

Hej:)

Gick ner till stan halv 1 och gått till 4, så jävla trött är jag nu, ligger i sängen just nu, ska nog ta en liten powernap sen, vakna 8 imorse och kunde verkligen inte somna om!
Jag ska upp halv6 imorgon också så.

Har iaf shoppat lite, men när man väl vill hitta något fint så finns det aldrig, typiskt när man har pengar.
Vid 14 tiden kom Jens ner på stan, vi satte oss och fika och snackade en massa, mycket trevligt :)!!


1. Blårutig klänning med ljusbrunt bälte, 100:- RUTMFL
2. Turkos stickad tröja 80:- Lindex
3. Vita shorts 80:- Lindex


1. Brunglittrig ögonskugga 140:- Makeupstore
2. Ny foundation pensel 105:- Sense
3. Telescopic mascara 109:- H&M

Plus present till mamma, men det kan jag ju inte lägga upp här för hon läser min blogg ;) haha

1 Kommentarer
Malin:

Fina saker du köpt gumman:)



5 dagar kvar nu <3



SKRIVET DEN: 2010-08-10 KL: 16:54:20 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: