ÄNTLIGEN!
2010-08-12 / 18:21:38 / Allmänt

äntligen säger jag bara :D!!!
Var så glad idag när jag slutar 13:30, fast fick gå tidigare såklart;)
Så himla skönt att jag slutat där uppe, är fan stolt över mig själv att jag klarade av jobbet!!!!!! Säger det bara, fan vad grym jag är!

Var ner på stan och fixade lite ärende åt bror som jag ska ta med mig ner som vaaar så viktigt ;) haha..
somnade i sängen när jag kom hem och vilade 1h.
Har för ett tag sen ätit middag, ska ta 18:57 bussen in till stan, ska hänga lite innan med Sandra, sen går vi mot bion och möter upp Zeinab :)
Hoppas filmen är bra !=)

Vill också säga grattis till min kära Mor & Far som har sin Bröllopsdag idag, gifta i 21 år tror jag de var nu:)
och imorgon fyller mamma år, det blir till att fira, sen ut och äta på resturangen.

Uppdaterar kanske när jag kommer hur filmen var ;)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: