Äntligen ledig!
2010-08-08 / 17:00:19 / Allmänt

Hallå bloggen!!!

Idag har jag jobbar 7-15:45 , riktigt drygt men fick gå 15:15, så jävla skönt var det :)
Har iaf gått bra att jobba och nu har jag bara 2 dagar kvar! Kan inte riktigt förstå att jag har stått ut heller.
Är ledig nu måndag och tisdag, sen jobbar jag morgonpass både onsdag och torsdag! Underbart.

När jag slutade kom mamma och hämtade upp mig på jobbet, vi åkte på Lillänge för att jag skulle fixa några saker, Köpte sminkbortagning och så, sen köpte jag hårfärg på Lindex och ny sminkväska, min andra var så liten så köpte en större där man får plats mycket mera i !:)

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, orkar inte göra någonting för jag är så himla trött!
Imorgon ska jag och älsklingen åka och hälsa på Robin & Josefin och deras nyfödda lille son Cornelis, åh vad kul det ska bli, ska ta mycket kort :)!!

1 vecka EXAKT tills jag och Malin åker iväg till Malta, JIIPPIE:)<3


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: