31/8
2010-08-31 / 14:06:21 / Allmänt

Hej bloggen !

Idag är det sista augusti, faaan vad tiden går fort.. Fattar inte var månaden har tagit vägen, eller rättare sagt hela sommaren!
usch, snart är hösten här, fast det kan vara lite mysigt också :)

Igår blev det ingen shopping, jag köpte bara ett par strumpbyxor inne på gina med mönster på!
Imorgon ska jag fan shoppa :)

Idag tar jag och Malin det bara lungt, på fredag ska vi parta och åka ekerölinjen, ska bli sjukt kul faktiskt:)
Sen fyller malin år på torsdag, och det ska firas såklart, 20 år !!:)

Har inte så mycket att skriva om känns det som, men kan uppdatera senare ikväll så får vi se om vi har gjort något annat idag !:)

Puss&Kram


en partymajje på G

1 Kommentarer
felicia englund:

Hej marielle! mina skor som du ha kommenterat på min blogg är köpta på hm:s hemsida, 399:- kostar dom:)



SKRIVET DEN: 2010-08-31 KL: 22:01:57 URL: http://feliciaenglund.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: