<3
2010-08-26 / 19:54:29 / Allmänt

Hallå:)

Sitter hos älsklingen och har nyss skrivit klart på mitt Personliga brev, men är inte riktigt klar ännu!
Ibland räcker det som sagt inte bara med CV.

Har iaf hämtat ut min underbara mobil idag, sjukt vad glad jag är :D den funkar jättebra och jag gillar att det är tangentbord också! Tur att jag valde det:)
Får även min lön imorgon, fick min lönespec idag, SJUUUUUUUUUUUUUUKT GLAD och sjukt bra lön:D wiihoo!!

Ne nu jävlar ska de sökas jobb för fullt i Sthlm!!
jag hoppas verkligen jag får något, vill inte vara arbetslös flera månader som jag var förut, kommer få fel då!
Så nu ska jag söka söka söka.

Imorgon kl 11 ska jag till en tjej på arbetsförmedlingen och snacka om allt ang jobb i Sthlm osv! Hoppas det går bra:)

På söndag åker jag med tåget kl 17:00 till Malin:D ska bli skönt att få träffa dig igen gumman, saknar dig trots att vi sågs bara för några dagar sen. Snart fyller du år också<3
Vi ska ha världens roligaste vecka när jag kommer ner.

Ne nu ska jag och älsklingen myyyysa:)

pusss


1 Kommentarer
malin:

Saknar dig med ska du veta! :)



ja vi ska ha riktigt kul. :) <3



SKRIVET DEN: 2010-08-26 KL: 22:38:49 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: