14 dagar!!
2010-08-02 / 12:51:17 / Allmänt

Halllå:D!

Idag är det exakt 14 dagar kvar tills jag och min fina vän MALIN drar till Malta, ska bli så otroligt skönt och roligt!
Igår var jag så jävla seg, sov hela dagen och låg i sängen, sen kom älsklingen, vi titta på filmen " The last song"
jättefin film =)
Mamma och pappsen har nyss dragit, dom ska till Tierp och hälsa på släktingar, synd man inte kunde följa med,så nu är man hemma själv i en vecka.
Ganska skönt egentligen, och detta är min sista jobbvecka och sista jobbhelg, jag är SÅ GLAD :D

Vet inte riktigt vad jag och hjärtat ska göra idag, ska bara ta det lungt, jobbar imorgon , 14:45 - 21:30.
Syrran åkte imorse också, hon ska vara i Sthlm i en vecka innan hon drar tillbaka till Malta, men vi ses ju snart igen!

Vi hörs senare:)

Puss&Kram


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: