10 dagar =)
2010-08-05 / 15:27:29 / Allmänt

hihi, om 10 dagar drar jag från Östersund, lycklig jag kommer vara då:D
Har för ett tag sen kommit hem från älsklingen, han skulle ut med båten och ska vara ute hela helgen, lika bra det, för jag jobbar ju hela helgen.
Så vi får ses på söndag istället och på måndag eller tisdag, ska vi gå och hälsa på Robin och Jossan och hälsa på deras nyfödda son Cornelis :D ååh så söööt!!

Har nyss pratat med Malin i telefonen iaf, alltid lika mysigt och roligt, längtar tills vi ses nästa helg vännen!
Ikväll ska jag umgås med Therese, äta middag och snacka, ska bli trevligt, är hemma själv fram till helgen så skönt faktiskt!

Här är mina nya bikinisar jag köpte igår, inte dom snyggaste, men det var bara för jag ville ha lite nytt inför Malta, nu har jag bara typ sådär 10 par bikinis........ hehe







:D

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: