work work work!
2010-04-20 / 16:50:36 / Allmänt

Hallåå..

Idag har det varit en jättebra dag, väldigt skönt ute också.
Var många barn som var sjuka idag och var hemma, så det var lite lugnare idag än vad det brukar vara..
Själv har inte min förkylning gått över ännu.. men jag hoppas den gör det snart.
Synd bara att nästan alla barn är så snoriga och hostar runt hela tiden..
Men sånt man får leva med när man jobbar på en förskola :)

Ikväll kommer Emma hit för att lämna av massa saker sen min dräkt som hon köpt idag eftersom det var slut igår.
Nice nice !

Väntar fortfarande på svar från jobb i sommar, och jag tror nog jag kommer få det:D
Låter iaf väldigt possetivt:)



1 Kommentarer
Anneli:

Håller tummarna att du får jobbet i sommar.

Du bygger nog upp ditt immunförsvar för framtiden när du jobbar på dagis. Kram



SKRIVET DEN: 2010-04-20 KL: 19:30:43



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: