VÅRFORUM!
2010-04-22 / 12:26:42 / Allmänt

Hallå!!

Vaknade 9 idag, kunde inte somna om, men låg kvar i sängen och bara titta tv och pillade lite med datorn.
Nu har jag packat ihop allt förutom maten!
Fan vad packning.. vadfan har jag med mig, frågan jag ställer mig alltid.. trött jag blir på mig själv att jag är så jävla dålig på packa när jag ska åka iväg.. Men jag tror jag inte är den enda.

Fick ett samtal för en stund sen, och dem ringde från Mobacka där jag sökt sommarjobb.
Hon undrade när jag ville börja och jag sa att jag jobbar just nu på en förskola fram till slutet på Maj början lite på Juni.. Beror på, men jag skulle få börja i mitten slutet på Juni, hon skulle höra av sig till mig om datum:D Åh jag är så himla glad ! Och Sandra om du läser detta så ska det bli kul att få jobba med dig;)..Hoppas vi hamnar på samma ställe:D

Är sjukt taggad inför Vårforum nu, Emma och Diana kommer hit innan dom andra kommer också, sen åker, men vet inte riktigt tid ännu, men förhoppningsvis innan 16.

Ne nu ska jag inte skriva mera, ni blire nog less;)

Och Malin, jag ringer dig ikväll, och saknar dig supermycket, vi syns om en vecka :D!

Puss&Kram


En majjeE på G runt 05:30 tiden !

1 Kommentarer
Sandra G:

haha åh :D vad roligt!! ja det hoppas jag med, men det kommer vi ju säkert få göra!! :D



SKRIVET DEN: 2010-04-23 KL: 11:51:44 URL: http://sandracg.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: