UPPSALA!
2010-04-29 / 23:26:10 / Allmänt

ääääntligen är jag i Uppsala och de är as varmt här dessutom !:D
Var framme vid 21:50 med tåget, jag och Malin drog på donken och åt lite, kom även fram massa fyllon som ville ha vårat nr osv,hahah åh vad alla är fulla just nu, men imorgon kommer de bli så jävla kung och roligt !

Gick iaf jättefort att åka tåg eftersom jag tittade på Gossipgirls, sen wallander - arvet, riktigt nice,
sen satt en kvinna breve mig som är i min mammas ålder, och det roliga var att hon kände min farfar och allt annat, är vääärlden liten eller, så jävla sjukt egentligen, man blir lite rädd!

Men just nu ligget jag i Malins säng med min lilla dator och malin sitter vid sin , vi ska snart sova, för imorgon ska vi upp 08:00 och knäcka en cider, DE NI !!!

Uppdaterar något imorgon om jag har tid :D!

Puss&Kram


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: