tröttast!
2010-04-14 / 17:17:03 / Allmänt

Hejsan !
Jobbat idag till 16:00 , cyklade hem och nu ligger jag i sängen, är sjukt trött, känner att jag kommer somna när som helst..
Det går iaf jättebra på jobbet och jag älskar verkligen att jobba med barn!
Känns skönt att höra från all personal att dom tycker jag är så bra och duktig sen att dom vill ha mig, jag är verkligen uppbokad. Så jädrans nice!
Imorgonbitti kl 06:00 åker bror med tåget till sthlm sen flyger han tillbaka hem till Malta, men han kommer hem igen till sommaren förhoppningsvis, sen drar jag ner i augusti :)

snart är det fredag vilket innebär helg och sova, ska umgås med Therese också, sen får vi se vad som blir mera till helgen, ska fixa inför Forum också, torsdag kl 15-16:00 tiden drar vi iaf;)
PEPPA nu va.

Ne nu tror jag ni inte orka läsa mer, det är inte så intressant ändå;)!

Saknar min bästa Malin, 16 dagar kvar bara tills jag kommer gummsan :)

Puss&Kram



2 Kommentarer
Anonym:

Nej jag har ju inte det :) men ska kanske få tillbaka mitt gamla jobb så jag hoppas på det i första hand. Ja jag borde ju egentligen ha en praktikplats men jag vet inte varför jag inte har det haha!



SKRIVET DEN: 2010-04-14 KL: 18:44:44 URL: http://sih.blogg.se/
Malin:

Och jag saknar min bästa marielle! :) snart kommer du<3



SKRIVET DEN: 2010-04-15 KL: 20:21:26 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: