stress!
2010-04-28 / 16:22:15 / Allmänt

Hallå :) !

Idag började jag 7 och det gick as bra och kliva upp konstigt nog, är van nu att kliva upp så tidigt på morgon ;)..
Slutade halv 2 och åkte hem och vilade en timme, började packa och så..
Imorgon börjar jag 8 och slutar 4, sen kommer mammsen och hämtar mig på jobbet och skjussar ner mig på tågstationen, tåget går kl 17:10.
Så imorgon får jag äntligen träffa min fina vän Malin:D !

Kanske ska visa er vad jag shoppade igår haha;)


Lila converseskor från skopunkten


Skor med öpptentå från skopunkten


1. Duschkräm dove
2. Naturelle hårspray
3. Rakgel
4. Gliss shampoo&balsam
5.Rollon
6.Ldb hudkräm
7. Spa butter coconut

Ne snart kommer mammsen hem då ska vi fara iväg en sväng, jag ska köpa nya strumpor!
Har bara börjat köpa vita och bara svarta för det är snyggast, tkr det är fult med massa olika färger osv:P
Aja haha , hörs då:)

1 Kommentarer
Lisa:

haha hatar också strumpor med massa färg på :P köper bara svarta nu för tiden, slänger dom i en stor låda så är det bara att ta två st, alla matchar!



SKRIVET DEN: 2010-04-28 KL: 16:36:48



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: