söndag!
2010-04-18 / 14:42:58 / Allmänt

Hejsan

Igår var jag hemma och umgicks med Therese, vi satt och drack några glasvin och hade det jättemysigt, sen kom även Erika hit så jag mamma Therese och Erika hade lite tjejkväll, det var trevligt!

Vaknade 09:30 idag, pigg som bara den, gick upp och åt frulle och tittade på tv.
Sen tog jag mig ett efterlängtat bad!
Är fortfarande förkyld, sjukt störigt och jobbigt, jag hoppas att det går över nu i veckan.
Skönt att vara ledig imorgon också, så man kan få sova ut lite, sen ska jag på stan imorgon också.

Imorgon kommer brorsan hem igen eftersom flygen inte går från Sthlm- Malta..
Så han kommer bli hemma här tills flygen börjar gå igen..

Jag och mamma ligger i soffan och tittar på filmen som går på 5an .. " She drives me crazy", verkar vara en bra film. Vi funderar även på om vi ska ut och gå men tror det inte blir något, kanske senare isåfall.

5 dagar kvar till Forum och och 12 till Uppsala..
Åh vad roligt :)))

Ne nu ska jag fortsätta att titta på filmen, uppdaterar senare.


2 Kommentarer
Ensam mamma Helena:

Hej hej

Nej, det stämmar att jag och Oscar inte är ett par längre. Men vi har kontakt idag, så vi får se hur vi gör.

Ha det gott

Kram helena



SKRIVET DEN: 2010-04-18 KL: 20:54:53 URL: http://www.tv3.se/helenasblogg
Malin:

Det har gått sjukt fort, snart är du här och vi ska ha galet kuuuul! <3



SKRIVET DEN: 2010-04-18 KL: 21:45:08 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: