sjuk?
2010-04-15 / 20:18:11 / Allmänt

Hejsan bloggen..

Idag har jag jobbat åkte även in till bibblan inne i stan med några barn, sen åkte jag in till sjukhuset en sväng, sen tillbaka till jobbet.
Har varit helt slut idag, har haft 18 barn och skrik hela dagen, mitt huvud sprängdes lite tror jag, cyklade hem vid 4 och däckade i sängen, sov 2h . Sjukt skönt, sen håller jag på att bli sjuk, är jätteförkyld och har jätteont i halsen:(
Svin jobbigt, hoppas det går över, har iaf ingen feber.

Har kommit på att jag vill införskaffa mig Super Nintendo ich supermario spel, fasen vad roligt!!
Ska även ladda upp massa bilder på kläder som jag ska sälja som är brorsans, han ville att jag skulle sälja de åt honom , massa jeans och skjoter. Men jag tror jag gör det imorgon eller till helgen.
Sen vet jag inte hur många killar som läser min blogg heller :) Men lägger ut imorgon som sagt.

jobbar imorgon 07:30 - 16:00 nästa vecka jobbar jag bara Tis o Ons, för förskolan är stängd måndag och tors-fre äre forum , tror ingen har missat det, men det kommer bli en skön vecka!

Hoppas ni haft en bra dag !



Puss&Kram

1 Kommentarer
Anneli:

Usch låter inge roligt med halsont och förkylning. Krya på dig.

18 skrikiga barn kräver tålamod och god fysik, passa på och vila dig så du blir frisk.

Kram Anneli



SKRIVET DEN: 2010-04-15 KL: 20:55:25



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: